دانلود آهنگ وایسا دنیا از رضا صادقی

دانلود آهنگ وایسا دنیا از رضا صادقی

جهت دانلود روی عکس زیر کلیک کنید.

نام آهنگ:وایسا دنیا

خواننده:رضا صادقی

حجم فایل:829KB

متن آهنگ:

من دیگه خسته شدم بس که چشمام بارونیه******پس دلم تا کی فضای غصه رو مهمونیه
من دیگه بسه برام تحمل این همه غم******بسه جنگ بی ثمر برای هر زیاد و کم
وقتی فایده ای نداره . غصه خوردن واسه چی******واسه عشقای تو خالی ساده مردن واسه چی
نمیخوام چوب حراجی رو به قلبم بزنم******نمیخوام گناه بی عشقی بیفته گردنم
نمیخوام دربه در پیچ و خم این جاده شم******واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم
یا یه موجود کم و خالی پرافاده شم******وایسا دنیا ، وایسا دنیا من میخوام پیاده شم
همه حرف خوب میزنند اما کی خوبه این وسط******بد و خوبش به شما ما که رسیدیم ته خط
قربونت برم خدااا چقدر غریبی رو زمین******آره دنیا ما نخواستیم دل با خودت نبین
نمیخوام دربه در پیچ و خم این جاده شم******واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم
یا یه موجود کم و خالی پرافاده شم******وایسا دنیا ، وایسا دنیا من میخوام پیاده شم
این همه چرخیدی و چرخوندی آخرش چی شد******اون بلیط شانس دائم بگو قسمت کی شد
همه درویش همه عارف جای عاشق پس کجاست******این همه طلسم و ورد جای خوش دعا کجاست
نمیخوام دربه در پیچ و خم این جاده شم******واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم
یا یه موجود کم و خالی پرافاده شم******وایسا دنیا،وایسا دنیا من میخوام پیاده شم

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : جمعه 20 دی 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: